به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، مهدي كياني مقدم فرماندار به همراه حسن حاضري رئيس آموزش و پرورش مهريز بصورت سرزده از دبيرستان خاتم الانبياء(ص)،‌  دبستان ياسين و مدرسه دخترانه راهنمايي نمونه مطهري اين شهرستان بازديد كرد.
وي ضمن بازديد از تجهيزات،‌ سالن كتابخانه، نمازخانه و كلاس هاي درسي اين مدارس در جمع دانش آموزان اين مدارس آنان را سرمايه هاي مملكت خواند و گفت:  امروزه يكي از گروه‌هاي مهم و سرنوشت‌ساز جامعه، گروه دانش‌آموزان مدارس است كه به حق سرمايه‌هاي اصلي مملكت اسلاميان هستند. اين دانش‌آموزان هستند كه با تحصيل و فراگيري علم و دانش و با رشد و شكوفايي شخصيت متعالي مي‌توانند پاسداران واقعي ارزش‌هاي اسلام و انقلاب و بزرگمردان فداكار فرداي ايران اسلامي باشند.
كياني مقدم همچنين در توسيه هايي به مديران و مسئولين آموزش و پرورش فراهم كردن زمينه رشد و شكوفايي استعدادها و به فعليت رساندن قواي نهفته در دانش آموزان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اگر بپذيريم كه «تربيت» يكي از شاهراه‌هاي حيات هر جامعه است، دانش‌آموزان دختر و پسر هر كدام نقش مهمي در اين حيات و پويا بودن جامعه دارند، لذا همين دانش‌‌آموزان لازم است كه به خوبي تربيت شده و داراي فضايل اخلاقي و معنوي باشند تا بتوانند بالندگي و پيشرفت ايجاد نمايند.
فرماندار مهريز د ر اين بازديدها ضمن عرض خسته نباشيد به مديران، كادرآموزشي و دانش آموزان و تبريك سال نو، از نزديك در جريان مسائل و مشكلات اين مدارس قرار گرفت.
سالن ورزشي و حصاركشي از اساسي ترين مشكلاتي بود كه دانش آموزان و مدير دبيرستان خاتم الانبياء(ص) بيان نمودند و افزايش محيط آموزشي و ساخت سالن نمازخانه از درخواست هاي دانش آموزان دبستان ياسين بود كه فرماندار مهريز قول پيگيري اين مشكلات را داد..
تاسيس و راه اندازي دبيرستان دخترانه نمونه در شهرستان مهريز نيز از خواسته هايي بود كه دانش آموزان مدرسه مطهره بيان كردند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا